La CoMmUnAuTé DeS FasHiOnaTaS
Derniers articles
GuCci EsCaPe
A little sweet escape with you, just You and I Far from everything and from everybodyYou and I and the sky and the Sea An infinite plenitude when I am with youI hope that this moment will be...
ReAdy 4 EveRytHiNg
I worked hard all this time, to see my dreams coming true. And now I'm ready for everything... It's necessary for me to keep in memory all this moments When I fought for the future, against my own...
Gg fashion show
SeReNa VaN DeR WoOdSeN / LiLy VaN DeR WoOdSeN DeS éPiSoDeS, DeS StyLeS... Un vRai DéFiLé! 3 minutes de mode à New York c'est le NYC FASHION SHOW By MadmoiZelle...
MoNrOe CoNneCtiOn
MaRiLyN MoNrOe 1926 ~ 1962 uNe De MeS iCoNeS De MoDeCoMmE BeAuCoUp De JeUnEs FeMmEs uNe HéRoiNe DeS TeMpS MoDeRnEs AvEc SeS AtOuTs Et SeS FaibLeSsEs MaRiLyN By AnDy WaRhoL MaRiLyN oFFiCiaL FaN SiTe
BaGs BaGs BaGs
ToUjOuRs Si J'éTais RiiiicHe Vanessa Bruno - Mathilde Gérard Darel - Midday MidnightDeux sacs trop différents mais tout les deux dans l'air du temps ??? LeQueL pRéFeReZ-VoUs ???
BiG pRoUd GiRl NoW!
All this well makes me laugh, Your weak attitude of jealous kids... Be HoNeSt WitH YoUrSeLfIt says, I don't care about your troublesBecause you laughed at mine...That's all. I've no problem with...
SoUs Le CieL De PaRiS...
Un Hommage à Yves Montand avec "Sous Le Ciel de Paris" Qui a bercée toute mon enfance dans la 406 des grand-parents, Quand on partait pour la Provence... Comme pour toujours nous rappeler nos deux...
Le PiRe Du MeiLLeUr!
Je TaF DaNs uNe gRaNde eNtRePriSe pLeiNe De NaNaSà Un PoSte Où J'vOiS ToUt Le MoNde ToUt Le TeMpS...aLoRs çA Me LaiSsE Le LoiSiR D'aVoiR uN DéFiLé PeRmaNeNt! Le PiRe Du MeiLLeUr qUe j'Ai Pu...
BaRbaRa bUi
JuSt sHoEs & CoMpLeTeLy FaBuLoUs BaG oF BaRbaRa bUi... Ah Si J'éTaiS RicHe!... LaLa LaLa LaLa
IMoJiTo!
En MoDe MoJiTo DePuiS qUe J'sUis ReNtRéEMaiS j'VoUs RaSsuRe C'eSt JuSte PoUr RiGoLeR "bOiS uN MoJiTo & Tu VeRrA La Vie ToUt BeAu!"DiXiT DoRoThY !!! AIE AIE AIE CARAMBA ARRIBA-RIBA !!!DaNs La Vie...