Do you speak English?

The free blog-community of Overblog is now available in an English version! Please visit Overblog English and create your own blog for free!

Derniers articles

!!!Brazil!!!

Publié par D.F sur le blog Davidf il y a 7 mois

Hello, As you know, we are currently traveling in South America. We started with 3 nice weeks in Brazil, the country of samba! We visited beautiful places, took 4 very long night buses (Brazil is...

Les fidèles s'accrochent :)

Publié par Amande sur le blog En Vie il y a 7 mois

linkOuaou, ca fait 10 jours que je n'ai rien posté sur ce blog, et la fréquentation n'a pas baissé d'une miette :) Merci les gens qui viennent voir ce blog! Faisons d'abord un point sur les amis ou...

"Escales Européennes"

Publié par D.F sur le blog Davidf il y a 7 mois

Bonjour à tous, After 4 crazy months in Africa, and before the South America adventure, we spent a small week in Europe, in Paris & Madrid. As a matter of fact, coming back to Europe was the...

Des histoires d'assurance et de contrat de travail

Publié par Amande sur le blog En Vie il y a 7 mois

Désolée pour le côté un peu ennuyeux du sujet pour ceux qui ne se sentent pas concernés! Pour les voyageurs en devenir cependant, je pense que ce petit post vous sera utile.... Mardi soir, j'étais...

Our last 3 weeks in South Africa...

Publié par D.F sur le blog Davidf il y a 8 mois

Hello, As usual I am late updating the blog, and this time no excuses… I’m just lazy! Vladi and I are now in Spain, more exactly in Madrid. We are leaving soon Europe, direction SOUTH AMERICA!!!...

Decision taken

Publié par Amande sur le blog En Vie il y a 8 mois

Les doutes sont tués! Ca fait au moins une bonne semaine que je flippe à cause de la crise, qui met mes amis à la porte de leu job (ou les laisse sans, au choix...). Que je me dis que mon CDI vaut...

La patagonie & la Terre de Feu

Publié par Cyril sur le blog Cyril Tour Du Monde il y a 8 mois

Découvrez Orchesta Francisco Canaro & A.arenas! On se quittait il y a trois semaines environ avant mon départ en ferry pour Puerto Montt, quatre jours de mer entre les fjords, glaciers en...

Wild Namibia

Publié par D.F sur le blog Davidf il y a 8 mois

Hi! We are back now in Cape Town, South Africa. Everything's fine, thank you! We have just spent more than 3 weeks in Namibia, and guess what... I've got plenty of pictures for you... Ready to...

L'île de Chiloé & Puerto Varas

Publié par Cyril sur le blog Cyril Tour Du Monde il y a 9 mois

Découvrez Various Artists! Départ de Villarica et me voilà de nouveau sur le bord de la route à attendre avec mon gros sac qu’un gentil automobiliste ou camionneur veuille bien m’emmener dans ma...

Swimming with whale sharks...

Publié par D.F sur le blog Davidf il y a 9 mois

Hi! We are still in Namibia, a very wild and beautiful country! I will soon write an article on the blog about our journey there. Tomorrow, we're gonna start hitch-hiking back to South Africa... A...