Blogueurs du Pays Basque
Derniers articles
Ez usteko arraintza
Egun hauetan, Donibane Lohizuneko kaiara deskargatua izan da ustegabeko arraintza berezi bat. Xuxen nola eta zendako hor zitaiken ugaztun handi bat aurkitua izan da portutik hurbil. Marrazo baten...
Arraun eta arraun
Douarnenez-ko itsas bestetako punduan izaiteko, ari gira jotake entrenatzen ostegun arratsetan eta igande goizetan. Huna froga : Hau eskifai arraroa !!!
Ttirrittek udari agur
Erran bezala beraz, Azkaingo plaza airostu da pasa den Ekainaren 20an. Alabainan, Kornelio musika eskolako ikasleek beren urteko xinaurri lana erakutsi daukute. Gitarra, perkusioa, esku soinua (...
Bigarren eskulana : kantuz
AKAPELAren ondotik, bertze kantu liburu bat lantzea hautatua nuen : KANTUZ Piarres Laffitte eta Paul Etchemendyren kantu-bilduma ( 1984ko argitalpena ). Aldi huntan nahi izan dut osoki larruz...
Liburu-artea Baionan
AKAPELA liburua eder-eder larruz apaindua nuela, joan naiz harro-harroa Baionara Durand jaunaren gana ( pentsa ! ez baita guti holako eskulan baten lortzea pazienziz-pazienzi jokatuz ) . Espainia...
Nere lehen eskulana
Artetik erraiteko, norbeitek balaki nola itzultzen den "reliure d'art" euskaraz, kontent nitaike jakitea. Otsailan hasi eta 2 hilabeteren buruan, eskuetan nuen nere lehen liburua larruz eta paper...
"Reliure d'art", aspaldiko eskulana
Liburuak eta eskulana maite nintuela, biak uztartzeko okasionea jin zaut uste gabean urte hastapenean eta hola dut Ziburuko "Cercle de reliure d'art" elkartearen ezagutza egin. Aspaldiko ederlana,...
"Aitamatxi" argitaletxea eta euskal diasporako idazlanak
Kanbon kokatua den argitaletxe ttiki hunek euskal diaspora eta Euskal-Herriko idazle berri batzuen lana zabaldu nahi du, argitalpen bat sasoi bakoitxean duelarik helburu. Nor dira ba idazle horiek...
Eskuak mintzo
Gizon-emazteek teknologi berriak eta modernitatea asmatu dute lanaren nekeak arintzeko eta ekoizpenen biderkatzeko, alabainan hornitu behar baita ahalik eta lasterren eta prezio merkeenak aginduz...
Liburuak maite
Maitasun hori fisikoa da lehenik. Liburu bat eskuetan hartu, hunkitu, ferekatu, bere azala ongi behatu eta ikertu alde guzietara itzulikatuz. Hanbat gauza dakar idazkiak : autorearen asmoak,...