Blogueurs du Pays Basque
Derniers articles
Douarnenez-ko itsas besten arrakasta - i. Partea
Bai aurten ere, arrakastatsuak izan dira itsas bestak Douarnenez portuan. Itsasoa eta untziak maite dituztenek izan dute ba nun noiz zer goza ! Rouen hirian - 5 urtetarik antolatzen dena- untzi...
Douarnenez-ra abian
Handik itzultzean untzi tradizionalen eta animazioaren berri emanen dautzuet argazkiak lagun ! Anartean zuek ere ongi izan !!!
Edertasunaren ikurra
Euskal margolari batek eskaintzen dauku bai neretzat edertasunaren ikurra den "Emaztea biluzik" margolan koadro bikain hau. Ignacio DIAZ DE OLANO arabar margolaria ( Gasteiz, 1860 - Gasteiz, 1936...
Ama eritu zen - olerkia
Mendian etzan nintzen Lurraren altzoan Gu denen azken egoitzan Amalurra entzun nuen Biziaren hotsa Herioaren hotza Eta eztitu nintzen Amalurraren altzoan
Banintz - olerkia
Zuhaitza banintz pago Landare... iratze Aberea banintz gatu Xoria... amilotx urdin Etxea banintz baserri Etxola... borda Ibaia banintz Ur-hertsi Erreka... Untxin Mendia banintz Ixterbegi Oihana......
Zure begiek - Mikel Markez
Mikel Markez : kantari musikari gaztea, gozoa. 1971an sortu da Errenterian. 37 urte aurten eta bere 8. dizkoa hain zuzen kantu-bilduma plazaratu du : ZURE BEGIEK 1988-2008 15 urte zituela gitarra...
Ingrid betancourt eta Jean haritschelhar
Kolonbiako oihanean 6 urte pasa bahiturik egon ondoan, Ingrid BETANCOURT libratua izan dela, huna bai barda arratsetik hedatzen den BERRI POZGARRIA. AZKENEAN !!! Berarekin bertze preso batzu ere....
Brokoa Baionan Uztailaren 2tik 6ra
Itsas Begia elkarteko txalupa Euskal Museo parean egonen da Uztailaren 2tik 6ra. Ikustekoa ! Aturri ibaian Euskal Museora heltzeko bere 2 mastak kendu beharko baititu. Egitarau aberatsa karia...
Naturari begira
"Belle d'un jour" hara zein izengoitia daukan frantsesez "hémérocalle" deitu lore liranja eder hunek. Preseski egunaren eta iguzkiaren zikloarekin bizi baita. Egun bakotx opari kasu egiten...
Koloreak Erdi Aroan
XVIII. mendea, argien mendea deitzen balin bada erran ditaike Erdi Aroaz koloreen garaia izan zela. Erakatsi daukuten Erdi Aroa, iluna eta bortitza zen. Gerlaren, izurrite eta gosetearen garaia,...