Do you speak English?

The free blog-community of Overblog is now available in an English version! Please visit Overblog English and create your own blog for free!

Rap americain

Rap americain

Créée le 02/05/07 par ced10-p
parlons ici de tous les artistes connu et surtout ceux ignoré du grand public qui font du rap
et bien sur de la culture tout autour

Derniers articles

Mia!!!

Publié par MXX sur le blog Le blog de J-Fase&Maen "MXX" il y a 2 mois

La Belle MIA reviens avec une Mixtape "Beauty&the Streets" dont voici le 1er clip ft. Bun B C'est tres tres lourd, elle reviens en force Mia!!! Enjoy J

Mia!!!

La Belle MIA reviens avec une Mixtape "Beauty&the Streets" dont voici le 1er clip ft. Bun B C'est tres tres lourd, elle reviens en force Mia!!! Enjoy J

Clinton Sparks!!!

New titre du White Producer ft. Slim Thug & Bun B - Pack The Gat C choooooooooo !!! Enjoy---> link J

C- sick

Publié par ced10-p sur le blog mon monde il y a 2 mois

label : booged out music year : 2000 let my hair down heartless 3rd degree is it worth it ? c-sick i gotta have em never settle for less its not a game trined assasin speech therapy wicked ways...

Birdman !!!

New titre de l'homme oiseau ft. Weezy & Drake - Money to Blow "Produced by Drumma Boy" C'est louuuuuuuuurd Enjoy--->link J

Big Mello - Bone Hard Zaggin

label : rap a lot records year : 1992 intro bone hard niggaz don't let the name fool you creepin in a lac mac's drive lac's love don't love nobody creepin' in a lac II gank move symptoms of a...

Hustlaz Grind - Shoot Da Duece video

Mossberg - ashes 2 ashes dus 2 dus

label : scoop records year: 1995 out of mine no strapp granite mountain hustler ( clean mix ) granite mountain hustler ( street dope ) black-hood-n-ax push-n-up daisys gas chamber child of the...

The Texas ShootOut

label : elite records year : 1996 intro fried out sumthin sumthin strugglin revolver aztec eyz sights of da sniper southern roughness can't get away the grinch (rotten to da core) red dot 5:58...

Dj Spinna: Sonic Smash

Publié par Crazy Horus sur le blog Hip Hop And You Don't Stop : le blog de Crazy Horus il y a 2 mois

Dans la nébuleuse des DJ/producteurs de rap US, Spinna est peut être celui qui a le palmarès le plus original, le plus éclectique. Tout commence lorsqu’il est enfant à Brooklyn. Il naît en 1973,...